Vi skal være et malerfirma kundene har tillit til og som leverer arbeid vi kan stå inne for over tid.
Like viktig som kundene er menneskene som jobber hos oss. Malerfirmaet Ronny Enger skal være en god arbeidsplass preget av arbeidsglede, respekt og faglig utvikling. Vi legger stor vekt på gode prosesser, ryddige forhold og kontinuerlig kompetanseheving slik at våre medarbeidere kan utvikle seg og trives i jobben sin.
Når dyktige fagfolk trives og har gode rammer gir det bedre håndverk, bedre samarbeid og en bedre opplevelse for kunden. Det er slik vi bygger langsiktige relasjoner og et malerfirma som skal være solid, pålitelig og profesjonelt i mange år fremover.
Ronny Enger har vært en del av malerbransjen siden 1989 og har viet store deler av sitt yrkesliv til godt håndverk, fornøyde kunder og solide relasjoner. Med over tre tiår i bransjen står erfaring, kvalitet og pålitelighet helt sentralt i alt arbeidet som utføres.
Tidlig i karrieren startet Ronny opp sitt eget malerfirma og bygget dette over tid til å bli et av de største og mest anerkjente malerfirmaene i Vestfold. I 27 år drev og utviklet han virksomheten, med et tydelig fokus på fagstolthet, struktur og god dialog med kundene. I 2023 valgte han å selge seg ut etter mange år med vekst og suksess.
Ronny er kjent for å være en maler som tar ansvar både i og utenfor arbeidsdagen. Gjennom hele karrieren har han vært en aktiv bidragsyter til lokalsamfunnet og har i mange år støttet og sponset lokal idrett. For Ronny handler det å drive virksomhet ikke bare om oppdrag, men om å gi noe tilbake til miljøet han er en del av.
Proft, effektiv, hyggelig
Solbjørg Nyvoll
Vi er veldig fornøyde med oppfølgingen, utført arbeid og sluttresultatert. Husene ser mye freshere ut nå. Godt jobba!!
Arne Madsen
Veldig bra og profesjonell maler. En drøm å samarbeide med. Kan anbefales på det varmeste. Jobber raskt, ryddige avtaler, fantastisk resultat.
Kristina Grimsrud
Veldig bra! Ryddig, ordentlig og hyggelig å ha med å gjøre. Godt arbeid og bra pris.
Kjell Almskog
Vi er SÅ fornøyde og takknemlige for arbeidet dere har utført hos oss! Hele sameiet er veldig fornøyd med jobben, effektiviteten og servicen dere har utført. Ønsker deg lykke til videre med firma, dette burde gå over all forventning videre. Heia dere!
Sara, styreleder Sameiet Kleivåsen
Engasjerte Ronny Enger til vask og maling av vårt hus, og vi er strålende fornøyde. Til tross for en krevende tidslinje fra vår side med noen uforutsette utfordringer (råteskade) som dukket opp underveis, var Ronny & co svært pragmatiske, løsningsorienterte og stilte opp på en forbilledlig måte. Veldig god kommunikasjon og forutsigbarhet underveis i prosjektet. Kan absolutt anbefales!
Magnus Alu, Tønsberg
I tillegg er han anerkjent for sitt sterke nettverk og sin evne til å skape muligheter for andre. Ronny har flere ganger blitt kåret til Norges beste nettverker i BNI, etter å ha hjulpet en rekke bedrifter med vekst, samarbeid og utvikling. I 2020 ble han også kåret til Norges hyggeligste maler, en anerkjennelse som gjenspeiler både arbeidsformen hans og måten han møter mennesker på.
For Ronny Enger er maling mer enn et fag. Det handler om tillit, dialog og grundig utført arbeid. Hvert oppdrag behandles med samme respekt enten det er et lite prosjekt eller en større jobb. Målet er alltid det samme — et resultat kunden kan være fornøyd med i mange år fremover.